onsdag 29 september 2010

Resultat

Har ju glömt att redovisa veckans resultat som visade sig vara +-0kg. Ingen fara skedd så länge jag inte ökar i vikt. Det gäller bara att tänka efter vad man gjort, eller kanske inte gjort? Jag ska ärligt berätta att jag syndat, en liten tårtbit hos 40-års jubilaren i torsdags, svullade en calzone i fredags och lördag en liten bit chokladtryffeltårta. Fy skäms på mig va? Nåväl, nu är jag dock tillbaka på banan igen och hoppas på ett minus nästa vecka!


Vecka 1: -1,2kg
Vecka 2: -0,7kg
Vecka 3: +-0

2 kommentarer:

  1. Jag tycker du är så himla duktig även om du syndat :) Tyckte också att du såg väldigt smal ut på föräldramötet =)
    Jag har också fått kortison i axeln,tyckte det värkte ett tag efteråt men blev betydligt bättre,ibland har jag knappt kunnat lyfta armen.
    Vilken tur att det gick bra med älgen :/ usch läskigt! jag som är mycket åkrädd sitter alltid på helspänn.

    ha en bra kväll!

    SvaraRadera
  2. Vad vore livet om man inte får synda ibland? =) Bara man inte låter det bli en vana som för mig, haha! =)
    Nä men du e så duktig som har gått ner så mkt, du e ju nära nu! Hejja, hejja!!

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?