tisdag 21 september 2010

Resultat

Nu har jag LCHF:at i 2veckor, har gått riktigt bra, tycker inte alls det är några problem att dra ner på kolhydraterna. Jag har inte saknat vare sig pasta, ris eller potatis, vilket jag trodde skulle bli det svåraste. Kan dock erkänna att jag var riktigt godissugen igår, stod nämligen en godispåse i skafferiet men jag kan stolt säga att jag inte åt en enda liten bit :)

Vecka 1: -1,2kg
Vecka 2: -0,7kg


Nu är det inte långt kvar till vikten jag hade innan jag blev gravid, målet känns nära, fråga är hur det ska firas då jag är där?!? Tror jag och raringen ska åka på hotell weekend då, 20kg´s viktnedgång kan väl vara värt en liten resa tycker jag :)

Nu blir det lunch:
2kokta ägg med räkröra.
Räkor, creme fraiche, majonäs och citronpeppar, mums!

1 kommentar:

  1. Ja det är det absolut värt att fira!! Fan vad du är duktig!! :-D Hejja, hejja!!

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?