söndag 12 september 2010

Väntans tider del:IIII

Idag fick jag ett efterlängtat besked, min fyrbenta vän kommer i eftermiddag. Det har tagit så lång tid att jag nästan gett upp hoppet om att få hem henne, men nu är det äntligen dax :)Känns jättespännande, blir som sagt att använda de kunskaper man har, eller tror sig ha iaf, då det i stort sett blir att börja från noll med denna dam. Varför är det så att man ofta tvivlar på sitt eget kunnande då man innerst inne vet att man är rätt duktig?

Min ryttar/ hästkarriär började på Hällans ridklubb i Älvsbyn, jag var 6-7år. Här är bilder på mig och Molly som var korsning shettis/ fjording. Oj vad jag älskade denna lilla runda goa ponny!


1 kommentar:

  1. Nä, det blir nog lgh o "mellan landa" där tills man hittar ett hus som man fastnar för. :)

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?