onsdag 15 september 2010

Resultat

Måste säga att det funkar riktigt bra med LCHF, är inte så svårt, trodde det skulle kännas jobbigare än det gör att skippa kolhydraterna.
Resultat från veckan som varit är en viktnedgång på 1,2kg. Har även gjort en trevlig upptäckt då jag säkert har halverat mängden värktabletter, jippie! Finns ju alltid tvivlare men jag är helt säker på att det beror på kosten, jag känner ju min egen kropp bäst trots allt. Har en reumatisk sjukdom som heter SLE och många med autoimmuna sjukdomar mår bättre av kost liknande lchf, skadar ju inte att prova.

1 kommentar:

  1. Inte illa du!! =) Jag tror stenhårt på LCHF kosten, den är naturlig o bra för kroppen!! =)
    Kommer garanterat fortsätta hålla mig ifrån kolhydrater även om jag lär synda lite snarra o fika ibland! =)

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?