tisdag 28 september 2010

Dagens bravader

Idag har jag varit på reumatologen i Sunderbyn, en rutinkontroll. Fick en kortsoninjektion i axeln, troligtvis inflammation i ett muskelfäste denna gång, annars får jag injektioner direkt i lederna och det kan kännas lite otäckt. Efter läkarbesöket blev det lite shopping på Storheden. Käkade ett Low Carb Meal till lunch på Max, fy så vidrigt, men det beror på att jag inte tycker om hamburgare överhuvudtaget. Jaja, kändes som det var bästa alternativet just då. Hamburgare måste vara ett djävulens påfund, usch, segt och alltid får man nå knaster, kan för mitt liv inte förstå hur det kan vara favoritmaten för vissa :)
Dagens fynd blev bla ett par nya långkallingar till herrn i huset, han hade aldrig sett dess like då han tyckte dom såg ut som finaste "gåbort-byxorna" undrar om han kommer att våga använda dom? Köpte en säsongsuppsättning strumpor till mig själv då jag upptäckte att jag var strumplös häromdagen... Passade även på att spendera lite pengar på Willys då frysen behövde påfyllning.

Dagen avslutas med att jag håller på att få en älg i framrutan, bromsarna fungerade som tur var men det kändes som att bussen skulle välta då den ställde sig på tvären över vägen. Kan lugnt meddela att pulsen låg på en sisådär 300 eller nåt... Slutet gott iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?