måndag 4 oktober 2010

Surr

Knappast någon som undgått att jag gillar att shoppa? Har gått igenom garderoben här hemma och insett att jag behöver en massa nytt. När jag väl åker iväg på en shoppingrunda så hittar jag typ nada till mig själv, det slutar med att jag kommer hem med kläder till barnen eller Anders :) Undrar om det är ett typiskt mammafenomen? Man har svårt att unna sig saker... Sen är det väldigt avkopplande att få åka iväg själv, att lämna karl och barn hemma, bara vara alltså :) Nåväl, när jag fyllde 30 så fick jag ett presentkort från mina rara vänner som tyckte att jag skulle uppdatera min garderob med något annat än mammakläder. Detta var i april så jag har verkligen inte impulshandlat! Hittade iaf ett par nya jeans, vad tycker ni?

2 kommentarer:

  1. Skit snygga, har sett fler ha dom! Vars köpte du dom? :-D

    SvaraRadera
  2. Nä jag tycker bloggen din ser bra ut, den har samma textstorlek som mig...i min ruta iaf! :-)

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?