måndag 25 oktober 2010

Måndag

Jag har jobbat i helgen, lördag 7-16 och söndag 7-20.30(delad tur) Det är faktiskt riktigt roligt att komma hemifrån ibland, sen gör det ju inte direkt nåt att man får dryga ut föräldrapennningen med ett par kronor också. Idag har jag försökt få tag på arbetsledaren då jag vill ha intro på fler avdelningar samt natt. Känns som att nattjobb skulle vara perfekt då man har småbarn hemma. Blir mycket ringande idag då jag även måste ha tag på förskolerektorn och kolla om Tor fått plats from november eller vad som händer. Sen funderar jag på vad jag ska bli då jag blir stor, har inte riktigt bestämt mig ännu, kanske en cateringfirma skulle passa mig bra?

1 kommentar:

  1. Cateringfirma tycker jag verkligen att du ska satsa på!!! =) Det ser ju så jäkla gott ut, jag älskar smörgåstårtor!! =)

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?