tisdag 5 oktober 2010

Dagens problem

Stora bekymmer här. Jag har varit riktigt duktig med kosthållningen, verkar dock ha hamnat på en platå i viktminskningen, kan ju lätt bli så då man inte har många kilon kvar som ska bort, bara 2 men dock envisa kilon. Om jag fortsätter som jag gör nu så kommer ju vågen att visa minus. Dagens problem är att vi har blivit bortbjudna på middag, paltmiddag. Palt rimmar dock väldigt dåligt med LCHF, massvis med kolhydrater, har varit jättesugen i flera veckor på just palt. Frågan är om jag ska falla för suget och äta eller vara riktigt jävla duktig och äta nåt mer LCHF-aktigt.
Hur skulle ni ha gjort?

Haha, det här låter som en brevfilm, SNÄLLA BULLEN, HJÄLP MIG! Men denna gång ÄR det tjejen i filmen som skrivit brevet :)

1 kommentar:

  1. Jag tycker du ska äta en palt, med mycket fläsk. Du är så duktig med LCHF:andet hela tiden, så liite palt kan man unna sig. Är ju inte så att du smygäter onyttigt annars direkt.

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?