onsdag 27 oktober 2010

Onsdag

Snart är föräldraledigheten över. Tor börjar sin inskolning 8:e november, det känns lite jobbigt i mammahjärtat att lilleman redan ska börja på dagis men det kommer nog att gå bra. Jag har i veckan pratat med både arbetsledare och bemanningsenheten så jag hoppas verkligen jag ska kunna hålla mig med jobb. Till min stora glädje kommer jag att få börja gå natt också, kan meddela att det inte är det lättaste att få in en fot där men peppar peppar, det verkar gå vägen för mig. Så nu kommer det att bli alla skift, dag, kväll, natt och helg. Jag har fortfarande inte bestämt mig för vad jag ska bli när jag blir stor, för närvarande funkar undersköterskeyrket finfint. En lön är ju aldrig helt fel, även om det egentligen är en skitlön då man jobbar inom vården :)

Nu ska jag göra lite nytta, over and out...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?