onsdag 20 oktober 2010

Kick me

Jag behöver en rejäl spark i arslet... Senaste veckan har definitivt inte gått i LCHF andans tecken, har fuskat å det grövsta, frossat och kalasat :) Nya tag from idag är det som gäller alltså, dagens middag blir LCHF pannkaka.

Blev en helknasig morgon då vi hör och häpna försov oss. Klara hade rally mellan 01.30-02.30 inatt, hon var helsäker på att det var morgon och att alla skulle kliva upp. Resultatet blev att vi försov oss istället, jag vaknade strax före 8 av att det var ett välda tjattrande i Tors säng. Där satt både han och Klara och hade en livlig morgondiskussion :) Nåväl vid 8.30 lämnade jag Klara på dagis, fy sjutton vilket äckligt bilföre det var efter vägen! Inte nog med detta så hade jag ju tid för provtagning 9.10 så det var bara för mig och Tor att bege oss ner på bojn. Nu sitter vi och väntar på att klockan ska närma sig 12, då ska vi ut på vägarna återigen...

Ha en bra dag, ta det lugnt om ni ska ut och köra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?