söndag 10 oktober 2010

Söndag

Jag borde verkligen boka tid hos frissan, mitt hår behöver färgas. Efter en mindre trevlig hemmaupplevelse så överlåter jag starkare kemikalier till proffsen. Det man ibland läser om, som bara händer andra hände nämligen mig. Jag skulle fixa utväxten och håret fick konsistensen av tuggummi, trillade av stora testar, håret som var kvar blev som svinto, det var bara gå till frissan och klippa det kort, rejält kort! Tona det kan jag göra hemma men färg och ljusare slingor är big no no, fattar inte att någon vågar sig på det :) Nåväl, insåg häromdagen att det nästan är 1år sen jag färgade hos frissan, det är alltså dags igen då det inte räcker att tona längre, ser rätt dassigt ut nu. Hittade en bild från när det var nyfärgat, Tors dop, tjock var jag också :)

1 kommentar:

  1. Du var riktigt fin i håret, och inte var du tjock! lite kvar av bebismagen bara ;) jag däremot kan ju inte skylla min bilring på nån bebis haha...

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?