måndag 31 maj 2010

Allmänt babbel

Jag måste verkligen investera i mörkläggningsgardiner, imorse tjoade Klara redan klockan 5 och det är alldeles för tidigt. Nu sover både hon och Tor sen 1,5timma tillbaka och jag sörplar kaffe och planerar dagens kaloriintag som är 1309st, började dagen med en shake som innehåller 100 och en halv banan 63kcal så jag har mycket att röra mig med än så länge :)

Nu börjar det verkligen kännas att det snart är sommar på riktigt. Det är grönt och fint, till min glädje så har rabarberna jag planterade förra sommaren växt utav bara den. Fick plantor från 3olika ställen så det ska bli intresssant att se vad det blir, rabarberpaj är ju det godaste som finns! På tal om sommar så hade jag småbröderna på besök en solig dag för ett tag sen, det är inte det lättaste att ta bilder då man har två inte alltför små hundar som vill vara med överallt, Grim inspekterade mina fötter och Ozzy var lite sotis men det är en fin bild på mig och 4söta pojkar, eller hur?!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?