torsdag 3 juni 2010

Bara bulla

Hjälp vad det har regnat idag! Regnväder betyder baka eller städa, baka är roligare så jag valde det alternativet. Klara var på dagis och Tor hjälpte till med baket, han sov, jag bakade, perfekt samarbete med andra ord. Bullar stod på agendan då frysen är rätt tom på fikabröd. Måste säga att jag överträffade mig själv, tror det är godaste bullarna någonsin. Eller så beror det på att jag räknar kalorier, så det har inte varit fri bullätning för mig. Dyra kalorier men helt klart värt det :)

4 kommentarer:

  1. så goda dom såg ut!! kan jag beställa lite kalas fika av dig =) jag har bakat i två dagar nu och det blev bara urk haha..vet inte vad jag gör för fel ;)

    nu ska jag va lite besvärlig,men jag tog bort den nya bloggen,saknade min gamla där alla inlägg finns, jag trodde att jag förstört den eftersom jag inte kunde logga in som vanligt,men det är löst nu.

    ha en trevlig helg!! =)

    SvaraRadera
  2. Det är bara beställa så bakar jag :)

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?