måndag 3 maj 2010

Dag:9, 10, 11

Hoppsan, har visst varit lite dålig med uppdateringen. Pulvrandet är nu över och jag är aktiv viktklubbare sen i fredags :)När det gäller GI så ska jag seriöst prova den kosten så småningom, men än så länge får kolhydraterna vara med på ett hörn, det blir GI-inspirerad mat emellanåt till att börja med. I viktklubb är det vägning på måndagar, nu har jag ju bara varit duktig i 3dagar men det visar iaf minus och det är ju positivt.

Viktklubb är bra om man gillar att äta, så här kan en dag se ut för mig, har ett kaloriintag på 1300kcal nu:

Grötfrukost

Fil & havrefras + äpple till lunch

En bulla kan slinka ner....

Tacopaj, sallad och bröd till middag

Dagen avslutades med en Allévo smoothie, jordgubb/ blåbär, den är ju så jäkla god, kalorisnål dessutom :)

4 kommentarer:

  1. det ser ut som en bra dag! =) paj är ju så gott men jag äter det sällan efter jag trott att det inte är så bra,men det kanske går att äta ändå?

    för mig står allt stilla just nu,fick så dåligt i foten,men jag ska försöka bättra mig med maten igen..har måååånga kilon att gå ner,men jag ser det som ett mål som kommer ta tid! =)

    SvaraRadera
  2. Gör man pajen själv så behöver den ju inte bli så onyttig, sen får man ju prioritera, äter jag paj kanske jag får skippa kvällsmackan istället :)

    SvaraRadera
  3. Gud vad du har varit duktig! Viktklubb låter ju som ett bra alternativ då man kan äta det mesta, det gäller bara ha koll på siffrorna =) På tal om pajer så var ju de du gjorde till festen fantastiskt goda, särskilt kycklingpajen. Mums! Visst var det den du hade lagt upp recept på tidigare?

    SvaraRadera
  4. Du behöver inte ens kunna räkna Anna :) Man fyller bara i vad man ätit och vips ser du vad du har kvar, skitenkelt!
    Japp, kycklingpajen har jag lagt upp recept på tidigare.

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?