tisdag 4 maj 2010

Dag:12

Känns som jag har världens tråkigaste rubriker för tillfället, kommer inte på nåt fiffigt nu :)
Det är ganska många jag känner som som är med i viktklubb, det är bra när man är några stycken för då kan man sporra varandra lite. När jag pulvrat har jag vänner på ett diskussionsforum som jag bollar tankar med, rätt intressant faktiskt. Alla har olika erfarenheter av rena/ kombinerade kurer, lyckad viktnedgång och totala floppar, mycket lärorikt. Jag har inte svårt att hålla min vikt då jag väl har nått den och jag äter och dricker i stort sett allt, både nyttiga och onyttiga saker. Egentligen är det inga speciella siffror jag jagar på vågen, jag vill bara trivas och känna mig bekväm med min vikt och det gör jag inte nu, men snart är jag där :)

Gårdagens mat:
Grötfrukost

Tacopaj och sallad till lunch

Middagen bestod av lax, potatis, wokgrönsaker & sås, en tårtbit till efterrätt.

2äpplen som mellanmål under dagen.

Kvällen avslutatdes med en filtallrik & havrefras.

Man har alltid ett val, man kan äta allt, men inte jämt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?