söndag 30 maj 2010

Gårdagen

Igår var det loppis-premiär så då bar det iväg till Pitstan, vi åkte hemifrån kl: 06.00 min kära mor och jag. Vi var på loppisen strax före 7 och det är otroligt vad mycket folk det var där redan då. Jag fyndade en massa kläder till småttingarna,blev dock mest till Klara denna gång. En trehjuling inhandlades och även en keyboard som det redan spelas för fullt på samt en barbiebil och andra spelande leksaker :)

Sen fick jag igår frågan om vi väntar smått igen?!? Svaret på den frågan är helt klart NEJ och om jag ser ser gravid ut är det visst dags att forcera med viktminskningen!

4 kommentarer:

  1. Folk är då fräcka ibland!
    Jo jag hör av mig, om inte annat får hon vara hemma från dagis så åker man till Lomtjärn istället :)

    SvaraRadera
  2. Gärna! Då kan man passa på och se den när Johnny jobbar :)

    SvaraRadera
  3. Du har ju fött tre barn! Då behöver man inte vara trådsmal o "perfekt".Vissa spår sätts ju på en kropp. Du har ju redan gjort ett toppenjobb med din viktminskning! Tag allt i din egen takt, och låt ingen påverka dig åt något håll!! Kram/Marianne.

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?