måndag 24 maj 2010

Bortskänkes

Var nära att sätta ut en bortskänkes-annons för ett par timmar sen!
Idag har Ferrari varit på rymmen igen. Blev hästjakt då vi kom hem från dagis, tittade ut genom köksfönstret då Klara satt och åt lunch och såg en vacker vy bestående av liten fux betandes på ängen... Det ska dock inte betas på ängen en dag före midsommar, ängen ska torka upp, bli grön och fin, sen är det främst med tanke på fångrisken.
Jag gjorde ett lite stressat försök att locka in honom men pyttsan, Ferrari var en mustang på prärien! Världens bästa Anders svängde hem från joobbet, gissa om man blir halverst galen då han bara går fram till skrället och tar fast honom?!? Jaja, det är kanske inte en slump att jag och Ferrari blivit jämförda med Molly & Mulle i tidningen Min Häst:) Nöden har ingen lag eller som min vän Kamilla sa, shettisar har ingen lag, nu är mustangen inburad i hundgården och där får han vara tills raringen kommer hem och jag kan bygga om hagen.

1 kommentar:

Vad har du på hjärtat?