torsdag 27 maj 2010

Sova

Jag är trött,tröttare, tröttast. Tänk att få sova ostört en hel natt, det skulle vara guld värt... Skulle lätt sova i ett dygn om jag bara fick chansen.

Igår gick jag min andra intro dag, ska ju jobba en period sommar, på äldreboende, ska bli trevligt att få umgås med vuxet folk för omväxlings skull :)Anders ska vara föräldraledig då så nu är det han som får ha midda´n fixad när jag kommer hem från jobbet :) Nu är äntligen sista veckan för Klaras inskolning på dagis, kommer nog att gå hur bra som helst när hon ska börja vara där själv. Måste säga att det är verkligen ingen höjdare att ha med Tor till dagis, känns inte som att man vill ha han ålandes på golvet bland 17springande barn med varierande vett och balans typ. Resultatet blir ju att jag får bära honom och han är rätt tung :( Men men, inskolningen lider mot sitt slut, så även bärandet...

Ett kungarike mot att få sova, eller ska vi byta nåt annat :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?