tisdag 24 november 2009

Surt :)

Som vanligt måste man få klaga på vädret, sur-sur-surväder! Det är vid såna här väder och väderomslag som min SLE gör sig påmind. Har sovit fruktansvärt dåligt inatt, högerarmen båkade, var den inte avdomnad så värkte den, tur man har Orudis hemma. Klara vaknade strax före 5, hon ville ha en ny blöja och en flaska, somnade sedan om. Tor hade samma önskningar kl:6 och han sover fortfarande:) Klara har varit uppe sen 9.15 ungefär. Om jag känner mig piggare sen ska vi gå ut, just nu är jag för trött!
Igår trotsades det ruggiga sur-vädret med en 3km´s promenad. Lovisa och Alva höll oss sällskap efter den blöta och slaskiga vägen :)Sen fick barnen leka och mammorna pimpla kaffe och surra en stund. Kul att ha vuxet sällskap ibland, inget mot Tor och Klara men ni förstår vad jag menar!
Nu ska jag kolla Ikeas hemsida, jag och svägerskan har en resa inplanerad 5:e dec, visst var det så Anna? Så det blir julklappar därifrån till nära och kära.

Nu knackade det dessutom på dörren... Partylite produkterna är levererade!!!

1 kommentar:

  1. Ja men visst är man less det här survädret, julstämmningen man hade när snön la sig är då som bortblåst nu. Känns inte som att det är 1:a advent på söndag.
    Jag har också börjat med en liten IKEA lista =) Jag och Anna har en spelning på en julfest på fredagkväll så det blir perfekt med lite extra kosing =)
    Idag ska vi vaccinera oss, jag och Hans har bokat tid mellan 17-18 på vårdcentralen. Jag ska fara ner på distriktsmott. här i roknäs med Karl, dom vaccinerar barn och riskgrupper där mellan kl 13-16 så förhoppningsvis finns det kvar vaccin, så då ska Karl också vaccineras.

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?