fredag 20 november 2009

Liten klagosång

Idag har vi inte tagit oss ut, i vanliga fall går vi ut vid 8.30 och traskar vår promenad som varierar mellan 3-4km. Jag ORKAR helt enkelt inte, har haft så j-la ont i skallen inatt. Fick ta panodil vid 12 och sen vid 3, vid 4 gick jag upp och smorde med Orudis då jag insåg att värken kom från nacken. Blir så ibland, gissar att det är en kombination av att bära barn och väderomslaget. Huvudvärken har försvunnit men jag känner mig lite slö så motionsrundan får helt enkelt vänta ett par timmar :)
Sen idag måste vi(läs Anders) iväg och hämta hö. Det går ju aningens mera nu än när bara Medea äter. Min kära mor var lite chockad över nya damen, kallade henne ett vidunder och tyckte att hon liknade en älg. Min mamma gillar Scooby bäst och tycker att han är alldeles lagom stor, han kan för övrigt gå under Biddys mage... Anders tycker att hon påminner om en gräsätande dinosaurie, de med långa halsar ni vet :)Jag längtar efter att få provrida. Nu är tyvärr hela gården en isbana så jag vågar helt enkelt inte ta ut hästarna, får hoppas att isen luckras upp nu när det regnar!

Lägger in en bild jag lånat av Kamilla:


Åsså en bild på lilla Scooby:

2 kommentarer:

  1. Vi kanske kommer måndag och traskar med er :) Var väldigt skönt att ha känt att man gjort något vettigt :)

    SvaraRadera
  2. Man får ha dåliga dagar med klagosånger ibland.

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?