måndag 2 november 2009

Morgonstund

Det blev en liten shoppingrunda även igår, till Willys på storheden då både frys och konservförrådet var i behov av påfyllning. Jag åkte ju givetvis så jag hann in på både Lindex och HM:) Gjorde ett superfynd på Lindex, en svart kappa till halva priset, inte illa. Skulle inte handla något till barnen men självklart hittade jag ju en tröja till Klara som jag inte kunde låta bli att köpa, vit med guldtexten: CUTE AND CLEVER, så den var ju som gjord för henne!
Idag är min första dag ensammen med småttingarna, Anders har ju varit hemma 3mån, lite bortskämd har jag nog allt blivit. De stora flickorna har precis farit med bussen. Klara tassar omkring och letar efter bus, hon vaknade vid 6.30 så hon har hunnit äta sin välling. Tor den lilla sjusovaren har inte vaknat än, den senaste veckan har han ätit mellan 20-22 och sen sovit hela natten, jätteskönt! Får se hur länge det varar, minns att Klara provade dygnets alla tider för att se vad som passade bäst:) Nu har han dock vaknat och vill äta, sen ska jag sätta mig och sippa på min Allévo och kolla bloggar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?