måndag 2 november 2009

Barnvagnsbyte

Igår var det riktig isbana efter Lillträskvägen. Var ute på en promenad igår och det var som att åka skridskor, lägg till att jag gick med en syskonvagn modell stabil med ca:15kg last i form av barn. Gissningsvis brändes ett par kalorier i uppförsbackarna iaf, nerför åkte jag ju :) Idag ska jag dock sälja denna trotjänare till fördel för en smidigare och lättare syskonvagn, Emmaljungan är alldeles för tung för mig!
Så nu byter jag denna:







Till fördel för den här:
Fick just ett sms att den finns att hämtas senare idag, ska bli spännande att se den i verkligheten!

Ni glömmer väl inte bort att det är ljusparty hos mig ikväll, PARTYLITE, perfekta julklappar. Men ni behöver inte handla, kom och fika och surra en stund iallafall:)

3 kommentarer:

  1. Hej! Vilken kanonfin vagn! Den verkar då smidigare än emmaljungan på bilden iaf, hoppas den är det i verkligheten med :)
    Jag har då missat din nya blogg, ska genast lägga till den i favorit mappen :)

    SvaraRadera
  2. hej!

    kunde inte komma till ljuspartyt,vi var till min bror.
    så fin vagn! och så duktig du är som går fast det är isbana,vilken konstig vinter.

    ha en bra dag!!

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?