torsdag 3 december 2009

Torsdag

Igår var det BVC-besök, 3mån kontroll med vaccinering och vägning/ mätning av Tor. Vi var nere på byn strax före halv tio, jag kollade i hans bok en gång till för säkerhets skull och upptäckte att det stod den 3/12 inte 2/12, så jag hade fel dag... Jaja, vi for och hälsade på mormor´n på hennes jobb istället, ett mycket uppskattat besök :)När jag kom hem ringde G från bvc(lustigt nog) och undrade vilken tid hon gett mig. Hon hade nämligen tänkt den andra, men misstänkte att jag fått tiden den tredje, jag sa att jag varit ner men upptäckt min miss. Vi hade lyckats springa om varandra på något sätt.
Så, idag är det alltså dax för lillebrors 3månaders koll!

Till helgen är det äntligen IKEA tajm!!! Jag har inte rikigt koll på vad jag ska köpa kan jag erkänna. Måste verkligen kika på hemsidan, annars lär jag bli så förvirrad när vi kommer dit att antingen köper jag ingenting eller så kommer jag hem med halva affären, undrar vilket alternativ Anders föredrar?!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?