söndag 20 december 2009

Kräsna läsare varnas...

Nu hoppas jag verkligen att vi får vara friska över jul. Vi har haft sjukstuga, magsjuka alla utom Tor. Först ut var Lina förra lördagen, Anders var nummer två, Klara spydde i onsdags och igår var det min och Ebbas tur. Det enda som är positivt med magsjuka är väl att det går över rätt fort, man känner sig dock rätt ynklig medans det varar! Bättre att vara sjuk före jul än på julafton iallafall :)

I fredags var jag och min kära mor till storheden. Maten till julbordet är inhandlad, skönt! Nu är det bara nån liten julklapp som fattas men det kan jag köpa på "bojn". Kan ärligt säga att jag inte känner nån julstress i år, kanske beror på att jag inte riktigt fattat att julafton faktiskt är redan på torsdag?!?

1 kommentar:

  1. Håller med dendär riktiga julstämmningen har inte riktigt innfunnit sig än, så du är inte ensam om att känna så.

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?