tisdag 15 december 2009

Tisdag... igen

Ibland hamnar man verkligen i bloggsvackor, ibland är typ nu. Jag kommer mig inte alls för att skriva något vettigt men jag kan ju iallafall försöka...

Veckans eller rättare sagt 2-veckors resultatet på vågen blev varken plus eller minus, jag har stått stilla. Och som jag sagt tidigare så är det ok, hellre det än upp iaf. Det är bara att kämpa på, 4månader kvar nu och 1kg kvar till mitt första delmål. Delmål är bra, då känns själva målet inte alltför långt borta!

Har förresten fått upp expedit-hyllan jag köpte på ikea, eller rättare sagt Anders fick order om att hänga upp den :) Nu bor det en hel tomtearmé i den, jag som inte ens gillar tomtar tycker det blev rätt sött.

4 kommentarer:

  1. Det såg fint ut :) Ska be Johnny spika upp en ram som är fylld med Alva, den ska sitta i köket. Då blir det lite mer "mysigt" eller vad man ska säga :)

    SvaraRadera
  2. viken liten och söt expedit-hylla,den har jag aldrig sett.
    tomtarna var så fina! =)
    ibland känns det bara så tråkigt att blogga,men jag känner mig lite babbelsjuk just nu,så jag är på topp ;)

    ha en bra dag!

    SvaraRadera
  3. Jag handlade mest ljus. 2 julklappar till Alva och en blomma, ram och två hyllor :)

    SvaraRadera
  4. Vilken fin hylla.

    Vad duktig du är som kämpar på - jag ger alltid upp när det stannar till.

    Kram Maud

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?