onsdag 9 december 2009

Onsdag

Verkar som att det flesta har pyntat och fixat allt inför julen, utom jag. Visst är stjärnor & julgardiner upphängda och ljusstaken framplockad men julstämningen vill inte riktigt infinna sig. Jag skyller på vädret, hur ska julkänslorna kunna svalla om det inte är minst -15 och en meter snö ute :)
Nu sitter jag med en kaffekopp och väntar på att Tor ska vakna, han ska få äta en flarra innan vi går ut. Har blivit den kortare promenaden i veckan då det är rätt halkigt bitvis, men 3km är ju bättre än ingen kilometer eller hur? Jag måste säga att jag är jättenöjd med vagnen, den går hur lätt och bra som helst uppför backar och slaskiga vägar. Klara åkte jämt i sin brio race innan lillebror kom, då tyckte jag att den var så lätt och smidig, faktum är att syskonvagnen ÄR lättare än racen :)

Nu ska jag och Klara gå och sjunga en sång för Tor så kanske han vaknar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?