lördag 5 december 2009

Ikea idag

Idag är det min och Annas IKEA dag.

Sitter å dricker kaffe och väntar på att sjusovarna från Roknäs ska komma. Här hemma finns också sjusovare, Anders och Klara sover fortfarande. Lilla damen har haft en orolig natt, vi har därför haft skilda sovrum inatt. Jag och Tor lånade Ebbas rum då hon ändå inte är hemma, kan vara smidigt att ta varsitt barn ibland :)
Åter till Ikea... Har hittat en hel del saker jag tycker mig behöva, lär garanterat hitta fler smarta saker när man väl är där!

*Julpynt
*Skrivbordslampa
*Rusig, gunga till Klara
*Antonius förvaring med trådbackar
*Tavlor
*Ramar
*Sängkläder till spjälsängarna
*Matta
*Lakan
Har förmodligen glömt hälften, men bilen lär nog vara fullproppad på hemvägen ändå.

Ska även förbi och säga hej till Ferrari på hemvägen, han kommer förresten snart hem igen. Han är visst väldigt omtyckt bland eleverna så han kanske gör en comeback" på nåt läger där igen i framtiden... Saknar min lilla pajas, Ebba brukar säga att vi är som Molly & Mulle i tidningen "Min Häst" :)

Jaja, nu ska jag spana efter sjusovarna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?