söndag 6 december 2009

Igår & idag

Gårdagens tripp till Ikea gick utmärkt, inga skador på vare sig oss eller ekonomin :)
Vi lämnade Anders och Hans hemma med barnen, dom verkade också haft en bra dag. Det blev ingen visit hos Ferrari då jag sprang på Kamilla på Ikea och hann surra lite med henne där. Vi åkte hem före dom så vi får ta det nån annan gång, visiten alltså, Ferrari kommer ju hem snart!
Detta inhandlades:

* Golvlampan Duderö till vardagsrummet
* Två Lack, vardagsrumsbord :)
* Hyllan Expedit som ska hängas upp i köket
* En Antoniushylla att stapla på den vi redan har i badrummet
* Taklampa och en skrivbordslampa till Ebbas rum
* Dra på lakan till både spjälsängarna och till våran säng
Sen köpte jag ju en massa smarta saker som vi absolut behöver :)Bilder kommer så småningom.

Idag har det dock varit en mindre trevlig dag. Jag har varit liggandes, tog mig inte upp förrän det var eftermiddag. Har haft en fruktansvärd huvudvärk, kunde inte vara upprätt för då höll jag på att spy, usch! Huvudvärken kommer från nacken, gissar att det beror på allt bärande av de små, men vad ska jag göra? Kanske borde gå till massören snart igen...

Nu har vi förresten fått lite mer plats i vardagsrummet, la ut annons på blocket:
Tv-bänk bortskänkes mot avhämtning, och det tog inte många timmar så var det borta. Killen som hämtade den var så nöjd att han iaf ville ge 50kr för den, trots att den var gratis :)Alla nöjda och glada, det kan man väl säga var dagens goda gärning?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?