måndag 7 december 2009

Måndag

Så var det återigen måndag då. Idag blir det ingen vägning, jag vill helt enkelt inte då jag för tillfället känner mig allmänt "chubby". Förra veckan var en slö vecka, tog mig inte ut på promenader då det var så kallt, dålig ursäkt, det är ju faktiskt bara att klä på sig. Barnen fryser då absolut inte då dom är nedpackade i vagnen :) Men men, ny vecka, nya tag eller ska jag säga steg?!?

Angående hästen jag har på prov så blir det tyvärr inget, hon ska åka hem till sin ägare. Hon är jättefin men kräver mer jobb än jag har tid att ge henne. Det är tråkigt men jag måste vara ärlig mot både mig själv och hästen . Det är flera år sen jag hade flygturer från hästryggar men det har faktiskt hänt nu. Får man vuxenpoäng när man kommit till stadiet då man anser att det inte är värt att dra på sig skador och därför inte ger det fler försök?

1 kommentar:

Vad har du på hjärtat?