söndag 28 mars 2010

Sköna söndag

Jag kan faktiskt påstå att veckan som passerat nästan skötts exemplariskt när det gäller maten. Har återfått motivationen igen, vilket känns skönt. Ligger nu på -16kg sen oktober, heja mig, bra jobbat :)
Pajen jag gjorde i fredags var jättegod, kommer definitivt att göra den igen. Har ni riktigt tur kanske ni får smaka. Igår blev det dock en avstickare från meny´n då vi var och grattade födelsedagsbarnet Hasse. Framåt kvällen vankades det kalorier då det efter en demokratisk omröstning blev hämtmat, en Calzone blev det, och den var jäkligt god vill jag lova! Jag hann även med snabbaste shoppingen innan vi hamnade hos Roknäsarna, Anders dumpade mig utanför gallerian så jag hann in på Lindex för att köpa byxorna jag sett ut till min 30-års fest som förövrigt går under temat 80-tal.
Lindex Shop Online - Leggings
Det blev dock inte bara ett par byxor, hittade ett par jeansleggings som satt som en smäck...
Lindex Shop Online - Jeggings

Bilder från Lindex shop online.

2374

1 kommentar:

  1. Tack själv! :)
    -16 kilo sen oktober, är det så mycket? Det var bra jobbat.
    Jag var så mätt igår så jag höll på att sprängas, är inte det minsat sugen på slisk idag snarare nånting salt :)

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?