tisdag 30 mars 2010

Bara less

Ibland blir man bara less, less på energitjuvarna som finns i ens närhet. Om man tänker efter så finns dom i alla sammanhang, dom som bara tar och tar men inget ger tillbaka. De som tar för givet att alla runtomkring ska ställa upp och fixa saker hela tiden. Dessa personer skyller allt som går eller gått snett i livet på andra, tidigare partners, vänner, föräldrar eller myndigheter. Hur kan man vara så blind att man inte ser sitt egna ansvar i det hela?

Jag är spyless och skulle vilja ge alla som behöver det en spark i arslet!!!

2 kommentarer:

  1. Ibland är det väldigt svårt att le. Men å andra sidan så går det väl över nångång :)

    SvaraRadera
  2. Energitjuvar, är ju oxå dom som bemöter andra negativt. Tex inte hälsar eller inte ger ett litet leende, trots att man känner varann... eller ännu värre, vänder sig bort och låtsas inte "se". Det tycker jag är dom värsta energitjuvarna. Det kan verkligen förstöra ens dag :( Så det tycker jag att man ska fråga sig själv...."hur bemöter jag mina medmänniskor i vardagssituationerna" Är jag vänlig eller har jag ett avvisande kroppsspråk? Ha en bra dag :)

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?