torsdag 15 april 2010

Tretti bast!

Så var man ett nytt 10-tal fyllda, hela 30år :) Pratade med en kompis om att jag numera tillhör kärringligan, om man ser det från synvinkeln man hade då man var 15 alltså. Då tyckte man 30 var jättegammalt. Nu inser vi att vi bara blir snyggare och smartare med åren! Tänk om man skulle göra en liten krönika om vad man gjort de senaste 15 åren, snarare en tjock roman vid närmare eftertanke. Mycket har hänt, både bra och mindre bra saker, glada och tråkiga. Som livet är nu så njuter jag i fulla drag. Jsg har världens bästa Anders och de finaste barnen man kan önska sig.
Förberedelserna inför min 30-års fest är i full gång, tur jag har fina vänner som hjälper till med allt som ska fixas. Tror det kommer att bli hur kul som helst, eller det vet jag att det blir, sen att alla kommer klädda enligt 80-talsanda gör ju inte saken sämre :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?