fredag 23 april 2010

På g igen

Nu har jag precis sippat i mig morgondrinken, Allévo choklad. Blandade pulvret med avsvalnat kaffe och vatten, blir riktigt gott faktiskt. Ner i shaken och i med en massa is :)För den som är intresserad att prova så är is och kallt vatten superviktigt, det är verkligen vidrigt med pissljumma pulverdrinkar sen måste man få i sig typ 2liter vatten under dagen också annars kan man bli väldigt dålig... Så nu är jag på g igen och målet är ett nytt 10-tal denna gång.

Fick ju presentkort för att köpa nya kläder då jag fyllde år och jag vill verkligen ha ett par nya jeans, men jag ska vänta med dessa, vill ju gärna att dom ska passa ett längre tag :)

Festen förra helgen som gick i 80-tals tema var supertrevlig och alla var skitsnygga, söta Mia var med mig innan festen och hjälpte till:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?