måndag 26 april 2010

Dag:4

Tjohoo, inne på fjärde dagen och nu har det vänt, är inte hungrig, ketos månntro?

Igår fick jag tag på Allévos nya smoothie, jordgubb/ blåbär, fanns faktiskt på bojn. Den var jättegod, med bär i och allt. Smoothiedrinkarna har jag bara sett på tetra tidigare, perfekt att de nu finns som pulver så man kan blanda själv. Förutom mina 5drinkar om dagen så äter jag 2kokta ägg, inga kolhydrater så det ska inte störa ketosfasen. Igår var jag väldigt sugen på nåt gott så jag knaprade ett hörn från en MÖRK chokladkaka 70% kakao, funkade superbra och suget försvann. Hellre ett hörn mörk choklad än att smälla i sig en hel kaka ljus, där gjorde jag ett bra val eller hur?
Man har ju alltid ett val och i slutändan väljer man ju själv :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?