torsdag 29 oktober 2009

Trött och allmänt däckad

Ingen promenad med vagnen igår, jag var helt däckad, men stegräknaren visade ändå på ca:3400steg, trots att jag knappt stack ut näsan genom dörren, blir ett par steg när man bär bebis och jagar Klara:)Tog vaccinet mot svininfluensan i förrgår, gissar att tröttheten berodde på det, blev rejält öm i armen ett par timmar efter sticket men det är mycket bättre idag.
Funderar på att fara till pit-stan och inhandla lite nya kläder, till mig själv för ovanlighetens skull. Det enda jag kommer i från min egen garderob är mammakläder och det känns inte så hett direkt! Jag gjorde ett försök att shoppa i fredags då jag var in i en affär på bojn, kan säga att nu förstår jag varför så många klagar på att deras kläder är mycket små i storlekarna... Tidigare handlade jag kläder där utan problem, nu satt deras xl som ett korvskinn om mamma-magen :) Så nu sållar även jag mig till den klagande skaran!

1 kommentar:

  1. hejsan! vad kul med en ny blogg! jag följer gärna med under din viktnedgång,då kanske jag får lust att sätta igång själv.=)
    jag har också tagit vaccinet och fick ont i huvudet och lite ledvärk,men nu känns det bättre.
    hoppas ni har det bra!

    ha en bra dag!!

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?