torsdag 21 januari 2010

Ett livstecken

Flurheden har drabbats ev extrem bloggtorka, dö för all del inte av chock, här kommer ett livstecken :)Jag började året med en sk. kick-start, körde en veckas Allévo, sen har jag gått med i Viktklubb också. Det funkar bra, -1,1kg efter en vecka, Allévon gav -1 så 2,1kg totalt

Jag har precis kommit hem, har varit ner och tagit prover. Ska till sunderbyn till veckan. Var in på sportringen och fyndade nya gympaskor, vattentät hikermodell, så nu är det bara börja röra på fläsket. Snart kommer även Ozzy raring, förmodligen nästa vecka, har ju haft honom hos fodervärd ett par månader, ska bli så roligt att få hem honom igen!!!

3 kommentarer:

  1. Ja jag gillade verkligen den där modellen på namnsmycket.
    13 kg sen oktober det är bra jobbat!
    Förresten så kan jag tyvärr inte komma på ljuspartyt på söndag.
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Jo vi får göra det! Ska börja när Johnny åker bort, då är det enklare och han åker måndag efter jobbet. :)

    SvaraRadera
  3. Hej du har fått en lite utmärkelse i min blogg, har du lite att göra kan du sända den vidare.

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?